Reparatie en mutatieonderhoud
Achter elk reparatieverzoek zit een bewoner met een probleem. Vanuit dat besef hebben wij ons proces ingericht: uitermate efficiënt, zonder de menselijke kant uit het oog te verliezen. En zonder concessies te doen aan kwaliteit, service en flexibiliteit.
Zeven dagen per week, 24 uur per dag verwerken we reparatieverzoeken; vele duizenden in een jaar.
Dankzij ons geavanceerde systeem weten we razendsnel op welk tijdstip we ergens moeten zijn en wat er kapot is of vervangen moet worden. En ook de bewoner weet precies waar hij aan toe is.
Bovendien laat ons systeem opdrachtgevers, medewerkers en partners ‘realtime’ meekijken en geeft het direct inzicht in de status van de werkzaamheden. Overzichtelijk, helder en vooral prettig.
Team reparatie- en mutatieonderhoud
“Hier zit veel knowhow, of het nou gaat om schilderwerk of bouwkundige zaken. Als een organisatie belt, dan moeten wij meteen handelen.” – Frank Willems
“Lunet Zorg, Wooninc., DAF en meer grote instellingen en bedrijven kunnen 24/7 rekenen op de deskundigheid van ons team. Hier zit veel knowhow, of het nou gaat om schilderwerk of bouwkundige zaken. Als een organisatie belt, dan moeten wij meteen handelen. Een fabriek kan niet stilgelegd worden omdat er een ruit pas morgen gerepareerd kan worden. Cliënten van een zorginstelling kunnen vaak niet zomaar even een dagje uit huis voor een reparatie en een mutatie voor een woningcorporatie mag zeker niet te lang duren.”
“Daardoor zit er druk op de ketel. We werken hard, maar we lachen veel en zijn echt een team dat onder meer op vrijdag samen gaat eten. En samen met de klanten, leveranciers en onderaannemers zorgen we dat het vastgoed weer in perfecte conditie is.”