Actueel
Op 23 juli ondertekenden Caspar de Haan en Antares officieel een nieuw samenwerkingscontract. De twee partijen, die elkaar zeer goed kennen, werken al geruime tijd samen. Vanuit onze vestiging in Venlo voeren we al jaren het groot onderhoud en de verduurzaming van een groot aantal woningen uit. Met het nieuwe contract breidt Caspar de Haan de dienstverlening bij Antares verder uit. Ook voor het dagelijks, dynamisch en mutatie-onderhoud voor ruim 3.000 woningen is Caspar de Haan nu vaste ketenpartner van de Limburgse corporatie!
Uitbreiding samenwerking
Caspar de Haan en Antares zijn bepaald geen onbekenden van elkaar. Het nieuwe onderhoudscontract is een mooie verdieping van de nu al goede samenwerking tussen Antares en Caspar de Haan. Het klantgestuurd onderhoud van zo’n 3.000 woningen in Tegelen, Steyl en Peel & Maas is een uiting van wederzijds vertrouwen die zorgt voor continuïteit. Naast de 3.000 woningen die Caspar de Haan in onderhoud neemt, zorgt collega-aannemingsbedrijf PH van der Velden B.V. voor het onderhoud van nog eens 3.000 woningen in Blerick en omgeving.
Klantgestuurd onderhoud
Klantgestuurd onderhoud vraagt om een andere aanpak dan groot onderhoud. Waar groot onderhoud zich vooraf laat plannen en over complexen gaat, vraagt klantgestuurd onderhoud om een directe aanpak. Van toilet tot tocht en van lekkage tot vocht: elk verzoek moet zo snel mogelijk (en uiteraard zo goed mogelijk) opgelost worden. Om aan die complexe vraag te voldoen, hebben we binnen anderhalve maand na ondertekening een eigen klantcontactcentrum opgezet in Venlo. Vanuit ons kantoor beantwoorden we direct verzoeken en plannen we de reparaties in voor onze servicemonteurs. En met zo’n 40 telefoontjes per dag, zijn die voorlopig nog wel even zoet!