Intro
Wil jij elke dag uitgedaagd worden en in contact staan met bewoners en woningcorporaties?
En wil je …
- Het eerste contactpersoon zijn die een cruciale rol speelt bij het oplossen van problemen?
- Bijdragen aan efficiënte afhandeling van reparatieverzoeken door planning van monteurs, spoedgevallen aanpakken en waarborgen van bewonersveiligheid en -comfort?
- Nauw samenwerken met collega’s en belanghebbenden?
Dit ga je doen
Als klantenservicemedewerker bij De Variabele ben jij het eerste aanspreekpunt voor bewoners en woningcorporaties. Je handelt efficiënt reparatieverzoeken af en coördineert monteurs, spoedreparaties en complexe situaties, om optimale oplossingen te bieden.
- Je beantwoordt telefoongesprekken en e-mails van bewoners en woningcorporaties voor alle locaties.
- Je werkt nauw samen met collega’s en verschillende belanghebbenden om een soepele afhandeling van reparatieverzoeken te waarborgen.
- Je krijgt de kans om door te groeien naar verschillende functies binnen de organisatie, zoals bewonersbegeleider of projectondersteuner.
Dit ben jij
Een energieke teamspeler die snel kan schakelen. Je werkt soepel tussen verschillende systemen en handelt snel en effectief verschillende klantvragen af. Prioriteiten stellen gaat je gemakkelijk af en je communiceert duidelijk en vastberaden, ook wanneer een reparatie moet worden uitgesteld. Flexibiliteit en de bereidheid om je collega’s te ondersteunen zijn van essentieel belang.
- Minimaal een mbo 3-niveau.
- Ervaring is niet vereist, maar enthousiasme om onze klanten te helpen is een must.
- Technisch inzicht of de motivatie om dit te ontwikkelen wordt gewaardeerd.
Dit krijg je
- Een brutosalaris tussen €xxx en €xxx bij een 40-urige werkweek.
- Een jaarcontract met uitzicht op een vast contract.
- Uitstekende arbeidsvoorwaarden, waaronder een goede pensioenregeling, reiskostenvergoeding en 30 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband.
- Een introductieprogramma, onze Opstaptraining, waarin we je in een aantal ochtenden klaarstomen met alle handvatten voor jouw functie
- Flexibele arbeidsvoorwaarden: deelname aan De Variabele Doet! of het introduceren van een nieuwe collega levert punten op die kunnen worden omgezet in bijvoorbeeld extra vrije dagen of een brutouitkering.
- Veel mogelijkheden om via opleidingen en trainingen aan je persoonlijke en professionele ontwikkeling te werken.
- Een leasefietsplan en een regeling voor je sportabonnement.
- Voordeel op aankopen bij onze vaste partners.
Dit zijn wij
De Variabele is gespecialiseerd in renovatie, onderhoud en verduurzaming van vastgoed, voornamelijk voor woningcorporaties in regio’s zoals Nijmegen, Elst, Doetinchem, Helmond en Veenendaal. Ontstaan uit een fusie van drie familiebedrijven, kenmerken we ons door een platte structuur, korte communicatielijnen en betrokken, loyale collega’s. We streven naar innovatie, zowel in verduurzaming als in samenwerkingen met partners, en dagen elkaar uit om processen continu te verbeteren. Onze maatschappelijke betrokkenheid uit zich onder meer in onze jaarlijkse vrijwilligersdag, De Variabele Doet!, waarbij we projecten uitvoeren zoals het bouwen van een dak boven een kinderboerderij van een Bio Vakantieoord en kluswerkzaamheden van het Leger des Heils.
Dit zijn jouw collega's
Je hoort niet bij één team, maar bij twee! Want naast je collega’s van de customerservice staan de collega’s op jouw eigen vestiging voor je klaar. We helpen elkaar, dat kenmerkt ons. Heb je een vraag? Loop dan even bij een collega binnen. Dat is het voordeel van op kantoor werken!
Heb je interesse?
Herken je jezelf hierin? En heb je zin om aan de slag te gaan?
Kom dan kennismaken!