Bewonerscommunicatie
Bewoners
De bewoners, daar doen we het allemaal voor. En toch zetten we in hun huis de boel op zijn kop. Dat betekent nogal wat. We gaan daarom open en onbevangen met iedereen in gesprek; voor, tijdens en na de werkzaamheden. In overleg met de opdrachtgever stemmen we onze communicatie af op ieders specifieke situatie, omstandigheden en afkomst. Digitaal, op papier of in de vorm van persoonlijk contact. We willen zo min mogelijk onrust en overlast veroorzaken en dat vraagt om tijdige en zorgvuldige communicatie. Daarbij werken we graag samen met leefbaarheidsconsulenten, wijkmanagers en huismeesters. Zij weten vaak precies wat er speelt in de wijk. Het belangrijkste blijft dat we bewoners serieus nemen en zorgen dat ze weten waar ze aan toe zijn. Zodat ze gerustgesteld zijn en mee willen doen. Goede bewonerscommunicatie is voor ons het fundament onder een soepel lopend project.
Onze bewoners-app
De bewoners hebben via onze gratis bewoners-app altijd zicht op de planning, de mogelijke hinder en het werk dat rond en in hun huis plaatsvindt. Een week voor de start van de werkzaamheden ontvangen ze een berichtje op hun telefoon en hierna volgen berichten per stap. Bewoners ervaren dit als bijzonder prettig. En degenen die niet zo thuis zijn in de digitale wereld kunnen hun kinderen of naasten toegang geven tot de app. Voor veel families een mooie oplossing!